tirsdag 22. februar 2011

Slik er stuen vår,men bare midlertidig

Da er lillegutt i seng og ho mor har tid til og sette rompa ned i sofaen en liten stund før litt rydding og fiksing står for tur.

Jeg tenkte og bruke den lille tiden jeg har til og vise dere hvordan det ser ut i stuen vår,enn så lenge. Jeg sier enn så lenge fordi jeg har ommøblert litt(les: har ikke orket å ta bilder av det), og fordi vi venter på en 3+2 seter i lys grått stoff som snart ankommer huset. Jeg vet det kommer til og bli kjempekoselig med en liten sofakrok til,og jeg gleder meg som en gal til vi skal få innstalert vedovn her oppe i stuen(les: vi bruker kun sentralfyr nå).

Kan nevne at stuen hadde rosa strietapet der vi har sort/sølvtapet nå,og panelen var ikke malt før,så det var furu,furu,furu!*GRØSS*
Her er ihvertfall et aldri så lite bilderas.

Må bare legge til at dette er bilder fra september. Jeg driver og skal rydde og støvsuge her nå i kveld,så da skal jeg ta nye bilder til dere!










1 kommentar:

  1. Lekker tapet på stueveggen:)
    Likte den kjempe godt.. Jeg vil å ha tapet på en vegg, men min stakkar mann er allergisk mot oppussing så tør ikke foreslå det med det første, he he.
    Koselig blogg..
    La meg til som følger jeg:)

    SvarSlett