fredag 11. mars 2011

NY LYSEKRONE I STUEN!

For halvannet år siden kjøpte vi en srt lysekrone på Bohus,og jeg ble forelsket! Den er så nydelig,samtidig som den er litt rocka og kul! Over spisestuen har vi lenge hatt en eldre lysekrone med lampeskjermer,men jeg er blitt så lei så nå har vi kjøpt en ny. Jeg hadde såå lyst på lik de vi har i sort,men den har de sluttet og produsere.

Vi endte opp med en som heter det samme,bare at den er hvit og blank,og jeg ELSKER DEN!

Greier faktisk ikke å se meg mett på dine fine lysekronene mine som gir et så nydelig lys.



Hva syns du om lysekronen min?
Har du en/flere lysekroner i huset ditt?

4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har.
    kommer snart innom igjen

    SvarSlett
  2. så nydelig lysekrone! elsker disse! har en over 100 år gammel lysekrone liggende i kjelleren:(! klar til å henges opp etter oppussing av hus,for galt at den skal ligge der å ikke bli sett,men den kommer snart på sin rette plass:)må få meg en interiørblogg når vi får orden på huset, men utrolig koselig å følge med å få litt inspirasjon! kjempeflott blogg du har! klem

    SvarSlett
  3. Nydelig lysekrone!! :)
    Gleder meg til jeg en dag har en lysekrone, og ikke minst en plass å henge den ;P

    Takk for at du vil delta på giveaway'en min forresten ;) The more the merrier! :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin lysekrone :)
    Jeg også må ut å jakte snart :)

    SV: takk for kommentar ang sofaen :)
    Er veldig fornøyd med den selv! Har alltid hatt svart skinnsalong, nå ville jeg ha noe lyst! :)

    SvarSlett