torsdag 24. mars 2011

JEG HAR FÅTT 2 AWARDS.

Beate,Marielle & Anette har gitt med noen awards,så jeg setter i gang og fullfører.
Tusen takk snupper!


Med begge awardene fulgte det med 2 utfordringer. Skrive 8 ting om meg selv, for så å gi den videre til 8 bloggere med mindre enn 100 følgere.

1. Jeg er 22 år,men fyller 23, 3.juni i år.
2.Jeg er samboer og har en liten gutt på 8 mnder som heter Dennis Chrisander.
3.Vi bor på et småbruk i Nes.
4.Jeg er eier av en vakker liten dachs som heter Rambo. Han kler navnet sitt for han er en villbass!
5.Jeg har en stor lidenskap for biler og er vel litt guttete av meg. Kjører for tiden en BMW 320 som jeg ELSKER!
6.Interiør har blitt min store lidenskap og jeg har blitt mer og mer glad i det det siste halvannet året.
7.Stilen i huset mitt er litt vanskelig og beskrive for jeg liker både lyse feminine og romantiske møbler og mørke maskuline,så her er det en god blanding:)
8.Mine neste prosjekt i huset er: Begge badene,vaskerommet og kontoret. Ellers gjenstår maling av alle tak,bytting av lister og litt gulvlegging i to rom så er huset FERDIG!

Siden så mange av de bloggene jeg leser har over 100 følgere eller allerde har fått awardene,velger jeg å gi disse videre til de som ønsker å ta de:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar